Náš klient je evropským výrobcem inovativních energetických řešení s globálním dosahem. Zaměřuje se na vývoj a výrobu hybridních solárních a úložných systémů na míru, které kombinují špičkové technologie s praktickým využitím. Tato řešení pomáhají firmám, jednotlivcům i veřejným institucím efektivně a udržitelně pokrývat jejich energetické potřeby.
Firma působí ve 12 zemích na 3 kontinentech, kde se opírá o síť lokálních kanceláří a distributorů. Díky tomu má detailní znalost specifik jednotlivých trhů a může pružně reagovat na nové příležitosti. Mezi její největší projekty patří realizace nejrozsáhlejšího solárního projektu v oblasti ropného a plynárenského průmyslu – celkem ve 3300 lokalitách.
Náplň práce:
- V této roli budete zodpovědní za koordinaci logistiky a administrativní činnosti související s prodejem a nákupem (dodávky především do zahraničí).
- Zpracovávat přijaté a vydané objednávky
- Evidovat zboží a materiál, pracovat s ERP systémem
- Zajišťovat tuzemskou i mezinárodní dopravu včetně monitoringu
- Komunikovat s dodavateli, přepravci a zákazníky
- Spolupracovat s projektovými manažery
Požadavky:
- Absolventa/ku SŠ nebo VŠ – ekonomický nebo technický směr výhodou
- Nadšence do logistiky nebo nákupu – zkušenosti nejsou podmínkou, chuť učit se ano!
- Člověka s dobrou znalostí češtiny a angličtiny (psanou i mluvenou)
- Někoho, kdo je pečlivý, samostatný a přemýšlí dopředu
- Uvítáme znalost MS Office a zkušenost s ERP systémy
Nabízíme:
- práce v progresivním a rostoucím oboru
- mezinárodní pracovní tým
- možnost odborného růstu
- zajímavé finanční podmínky
- mobilní telefon
- stravenky
- dovolená 5 týdnů, 5 sick days
- placené vzdělávání podle vlastního výběru
- pracoviště v Praze 8
- moderní kanceláře
- home office
Pro blížší informace kontaktujte:
Kristýna Schusterová+420 725 730 980
kristyna.schusterova@kp2.cz
Reference number: A833
Responding to the position you consent to the processing of your personal data.